Thursday 11 April 2013




assalamualaikummm , dan selamat sejahteraa semua :'( dah lamaa tak upload blogg :') hari nie aqemal nak cerita pasal hubungan aqemal dengan ell , hubungan kami berakhir pada 5.4.2013 . ya Allah kenapaa dia sanggup tinggalkan akuuu , selama hubungan 4 bulan bersama diaa , aqemal takpernah rasa bosan , rasa sedihh , aqemal sentiasa happy bila dia di samping aqemal , kenapaa dia harus pergi :'( , aku sayang kan dia sepenuh hati , aku cintakan diaa , tapi kenapaa dia pergi tinggalkan akuu :'( 3 hari straight aqemal tak makan , menangis sebab diaa nak pergi dari hidup aqemal :'( aqemal saya awak ell ! :'( lepas niee pergi mana mana semuaa aqemal sorang sorang :') dah takde siapaa nak pegang tangan aqemal :') takde siapaa nak usap rambut aqemal :') sebab awak dah pergi tinggalkan aqemal :'( sayaa rinduu kenangan bilaa saya ckap iloveyouuu dekat telinga awak , time tu reaksi muka awak , ya Allah comelnyee buah hati aku nieeee :') lepas nie dah takde siapaa nak suapkan nasi pattaya untuk mal , dah takde siapa nak amek gambar dengan mal :') sekarang sayaa dah jauh dari awak :') awak pun dah ade biyy baruu :') semoga kekal selama lamanyaa eh :') ell saya janji dekat awak , kalau awak perlukan sayaa , awak carilahh saya , kalau awak ade masalah , awak cari laa sayaa , saya sentiasa menunggu awak :') hmm menitis air mata bilaa dengan suara diaaa :'( dah laa sebelumm menangis lebih teruk , baik aqemal stop cerita pasal diaa , aqemal takkan pernah lupakan diaa , takkan pernah padam kenangan bersama dia :')
ELLE NABILA BT AZWAN BOO ALWAYS IN MY HEART ♡ 







macam mane ? best tak ?

No comments:

Post a Comment

hak milik terpelihara