Thursday 1 November 2012




Firstlyy , aqemal nak ucapkan thanks kepada member member yang sudi beri semangat dan dorongan kepada aqemal supayaaa dapat buat yang terbaik untuk SPM nanti . insyallah aqemal akan cuba buat yang terbaik untuk korangg . hari nie ramai yang cakap aqemal dah banyak berubah ke jalan yang benar . allhamdulillah . ini semua telah ditakdir oleh tuhan membuka pintu hati aqemal supaya kembali ke jalan yang benar . aqemal tauu selama niee aqemal banyak buat dosa kepada tuhan , dosa pada ibu bapaa , tapi tuhan dah berikan petunjuk dekat aqemal . itu mungkin petanda yang ajal akan mungkin dah nak dekat :') hmm .

5.11.2012 ialah tarikh yang dinanti nantikan oleh semua student form 5 , kerana peperiksaan SPM telah bermulaa . Saya MUHAMAD AKHMAL BIN NORDIN ingin menyusun 10 jari , sekirannyaa ada terkasar bahasa , terlepas cakap , terkutuk or whatever . aqemal harap korang semua dapat maafkan aqemal . lepas nie mungkin kita dah tak berjumpaa laa . sebab semua dah pergi ke haluan masing masing . sempena ada masa ini . aqemal sekali lagi ingin meminta maaf . kepada semua rakan rakan . guru guru . ibu bapa atau pun sesiapa yang mengenali diri aqemal :') aqemal akan buat yang terbaik untuk SPM tahun nie

kepada mak , abah , along , angah :'< , kakak , auni , atok , paksu , maksu , pak long , mak long . abang chik akan buktikan yang abang chik boleh dapatkan keputusan yang cemerlang dalam peperiksaan SPM :'< abang chik harap mak , abah , along , angah , atuk , dapat maafkan segala kesalahan abang chik . menghalalkan makan minumm selama abang hidup :') MAK DOAKAN ABANG CHIK YEE !


kali terakhir pakai uniform KRS :'< AKU AKAN RINDUKAN SMK KOTA MASAI 2 



macam mane ? best tak ?

No comments:

Post a Comment

hak milik terpelihara