Sunday, 5 June 2011

lawak lawak lawak :D

hari nie aqemal nak cerita 1 cerita lawa , yang bertajuk 3 anak pengusaha minyakk ,

Suatu hari 3 kanak-kanak berkumpul, mereka adalah anak kepada jutawan minyak yang kaya. Mereka bangga dan sombong dengan kehebatan bapa mereka.


Budak 1 : "Wooi, korang tau tak bapak aku adalah raja minyak tanah!! Sekali gali tanah keluar minyaknya."


Budak 2 : "Alah! baru macam tu dah bising. Bapak aku adalah raja minyak kayu!! sekali tebang kayu keluar minyaknya."


Budak 3 : "Hah!! macam tu pun nak sombong sangat ke... korang belum tau, bapak aku adalah raja minyak angin..!! Sekali buang angin keluar minyaknya."


Budak 1 Budak 2 : "??????"



macam mane ? best tak ?

No comments:

Post a Comment

hak milik terpelihara