Friday, 3 June 2011

-DomoKun-IX (RYL POKER)

game - game - game ! , itu la rutin harian aqemal , hehe , tetapi aqemal bukan maen game biase - biase , aqemal maen game yang mencabar minda , sebenarnyer game nie memang susah la , bagi korang yang tak tau , bagi yang tau game nie , aqemal bukann nak berlagakk , cume nak bagi tau dekadd orang - orang , heee 

Aqemal dah maen game nie sejakk kecil lagi , hehe , takde la kecil sangadd , darjah 6 , 1st time maen kan , memang bosan , ye la taktau ape - ape pasal game nie , tetapi setelah diajar dan di latih oleh ABANG aqemal , aqemal pandai maen game nie , bukann senang tau nak belajarr , susah susah susah , hee , dekadd game nie je , aqemal da abis beratus - ratus ringgit demi game nie (nak orang kuadd) , membazirkan kawan kawan ? , huh ! , apepun game nie memang terbaikk bagi aqemal ! , aqemal bagi 5 bintang untuk game nie , kawan - kawan nak bagi berapa bintang ? ? ,


kepada yang gilerr game tu , jangan la asyekk sebokk dengan game je , solat jangan lupe , game game jugakk . solat tu kena jage jugakk , okayy :DD
macam mane ? best tak ?

No comments:

Post a Comment

hak milik terpelihara